Stockholm dag 2

Sådär.. Nu är man äntligen hemma efter en trevlig dag på stan med familjen och älsklingen!
Nu ska vi snart äta och sen lär vi ju spela Monopol, vi satt och spelade det hela kvällen igår
sjukt roligt och trevligt var det så vi ska nog spela idag med.

Vi vaknade redan vid 9 tiden imorse, och klev upp och fikade sen fixade vi oss och rullade ner mot stan

Monopol sedan i Fredags.


På bilden: Janne & Pappa ( Janne= Pappas bror )


Jag och älsklingen<3


Lillebror min ( Philip )

Nu Blir det till att duscha, sen äta och umgås med familj & mysa med min älskling
Jag älskart dig med rebecca! vill bara att du ska veta det <3


Kommentarer
Postat av: din älskling

Älskar dig också jesper! Jätte mycket. Är så mysigt att vara med dig<3

2010-11-20 @ 16:03:39
URL: http://rebbiz.blogg.se/
Postat av: ida

hurru?

jobbar din pappa på jb, som typ medialärare/filmgrejs? :D

Om inte, så är han sjukt lik en kille på jb :D

Som dansar i din musikvideo :D?

2010-11-21 @ 20:05:18
URL: http://altti.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0