Jag älskar dig rebecca

Det finns en person som får mig att le extra mycket, varje morgon då jag vaknar
så är det en viss person som jag alltid tänker på, mitt liv är helt perfekt!
utan dig så skulle mitt liv vara skit, Det är du som håller mig uppe,
har aldrig någonsin träffat någon sådan fin och trevlig tjej som dig rebecca.
Jag minns hur det va första gången då jag träffade dig, du va lite blyg och sprallig av dig
man såg på dig att du var glad, det kan jag säga att det var jag med.

Jag vill aldrig någonsin glömma dig, för du är verkligen den som jag älskar
Det är som en saga som inte har en början eller ett slut, utan vi finns där för varandra
hela tiden, vi finns för varandra förevigt.

Det är du som har mitt hjärta älskling, ingen annan! Det är du som lyser upp mitt liv.
Vi har varit tillsammans över ett halv år, det känns som en evighet.
Det känns som att vi varit tillsamms hela livet, och nu är snart ska vi dö.
Just nu vill jag bara stanna tiden så den aldrig tar slut, "för jag är kär!"

Du är min prinsessa, min skatt, mitt allt! jag hoppas att vi alltid kommer hålla ihop
Jag älskar dig mest Rebecca Ernkvist, jag hoppas du förstår det. <3



Jag älskar dig mest rebecca<3

Kommentarer
Postat av: sandra

:)

2010-11-03 @ 14:22:23
URL: http://sanndrews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0